Σελίδες

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Κατασκευές από τα χεράκια μου.


Μπισκοτένια δαχτυλίδια για πετσέτες






Φτιάχνουμε μπισκότα κατά προτίμηση στρογγυλά   και κόβουμε με κουπ πατ ,  με αυτή την συνταγή   Cookies on a stick 


Τα αφήνουμε να στεγνώσουν καλά.

Τα φτιάχνουμε τουλάχιστον 3 μέρες πριν.

Περνάμε την πετσέτα μας από μέσα, και είναι έτοιμα !!!!

Μπορείτε να δωρήσετε στο τέλος του δείπνου στους καλεσμένους σας !!!!

Σας έχω πει ότι ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ?
Τα παιδάκια δεν νομίζω να χαίρονται περισσότερο από μένα αυτή την γιορτή. Με τρελλαίνει!!!
Φώτα, στολίδια, λαμπάκια παρά λαμπάκια, χαμογελαστά πρόσωπα !!! Είναι τέλεια !!!

΄Εχω καθιερώσει εδώ και πάρα πολλά χρόνια, την φρουτιέρα την Χριστουγεννιάτικη. Κάπου την είχα δει και μου άρεσε ! Αγοράζω λοιπόν από ένα ή δυο κομμάτια φρούτων εξωτικά , καρύδια, κάστανα, και την απαραίτητη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. Δεν είναι όμορφη?
Παρακάτω άλλες χρονιές την έχω φτιάξει διαφορετικά. Δεν λείπει ποτέ όμως ο ανανάς, τα καρύδια, τα κάστανα  και η καρύδα !!!




Εδω είναι ένα στεφάνι με απλά υλικά. Κουκουνάρια, κάστανα , καρύδια, πορτοκάλια αποξηραμένα, και ένας καρπός από ένα δέντρο που δεν ξέρω πως λέγεται, αλλά εδώ στην γειτονιά μου έχουμε 2-3 από αυτά και μια βάση στεφανιού που την πουλάνε έτοιμη. Σιλικόνη, ύφασμα και περισσευούμενα διακοσμητικά, έτοιμο το στεφάνι!!!!


Πρόταση διακόσμησης πιατέλας


Διακόσμηση στο τζάκι


Πρέπει και ο καθρέφτης να διακοσμηθεί χριστουγεννιάτικα !!!



Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο στο σπίτι μου !!!




Χριστουγεννιάτικη φρουτιέρα μαζί με την σαμπάνια που θα ανοίξουμε την Πρωτοχρονιά !


 Χριστούγεννα  2011



' Οπως σας είπα δεν μπορώ  Χριστούγεννα χωρίς χριστουγεννιάτικη φρουτιέρα. Εδώ λείπει το πεπόνι, γιατί το φάγαμε !!! χιχιχιχιχ



Στα είδη συσκευασίας πουλάνε τέτοια σακουλάκια !!! Είναι πολύ όμορφα για να βάλετε μέσα τα στολισμένα μπισκοτάκια σας. ΄Ενα μπαστουνάκι γλυφιτζούρι, και τα παιδάκια θα ξετρελλαθούν !!!



Καπέλο φωτιστικού χωρίς έξοδα !!!

Το καπέλο του φωτιστικού δεν ήταν καλό, ήταν παληό, κράτησα λοιπόν την σιδερένια βάση και με πιστόλι σιλικόνης κόλλησα το ύφασμα , τα κορδόνια και τα υφασμάτινα λουλουδάκια που έχω φυλαγμένα σε ένα συρτάρι !!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου